josvaneyck.reismee.nl

Mijn voorbereiding

Een afspraak van vanaf om 19.00 uur ging vanwege het noodweer niet door.

Mooi even vrij om wat te spelen met mijn reismee blog.

Het aantal tochten dat ik dit jaar heb gereden is 41.

Mijn doel was 10 tochten per maand. Dat betekent dat ik nu op ca. 57 tochten zou moeten zitten.

Ik loop dus danig achter! Als het een beetje mee zit kan ik nog 10 tochten fietsen voor vertrek.

Nou 4000 km voorbereiding zal ik dus niet halen. Maar optimistisch blijven..... ik kom in de buurt.

Al mijn tochten upload ik naar connect.garmin.com

Mocht je een tocht willen nafietsen of de gpx route willen downloaden typ dan in: 'Pfalzdorf '.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!