josvaneyck.reismee.nl

Rondje Labbeck 52 km

Vanmorgen was het prachtig weer toen ik opstond. Echt een dag om 6/7 uur te fietsen. Helaas zijn er nog wat verplichtingen.......

J.Kr. uit het bed gebeld en vanmorgen nog even een tochtje van 52 km gemaakt. We hebben geen 10 auto's gezien. Wel al heel veel fietsers.

Via de Gochse berg naar Udem gefietst en daar over de Zwarte weg richting Labbeck/Sonsbeck.

Net voor Labbeck heb je een aardig klimmetje....voordeel: je suist met 50 km ook weer heerlijk naar beneden. De bakker in Labbeck had verse koffie. Niet echt een versterking maar het was warm. Voor een Euro kun je ook niet teveel verwachten.

Nog maar een keer de staatbossen in en de heuvel op. Hmmm... weer heerlijk naar beneden.

Dan heb ik toch wel weer wat aan mijn méér 'valgewicht'.

Voor Jos was het al weer vier weken geleden dat hij had gefietst, maar het ging hem goed af.

Langzaam kom ik aan 3000 km voorbereiding. Ik hoop dat ik de 3500 km haal voordat mijn grote tocht begint.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!