josvaneyck.reismee.nl

Wordt het fietsen of zwemmen?

Vandaag heb ik een wat langere voorbereidingstocht gefietst. Mijn enige tegenstander was op de terugweg, de wind.

Vooral de laatste 25 km: De vermoeidheid begon op te spelen, het ging steeds harder waaien en ik had de laatste 50 km de wind pal op kop.

Mijn vochtgehalte op peil brengend, zag ik op TV de beelden van de overstromingn in Duitsland en Tjechie. Ik dit mijn lot?

Fiets ik volgende week door het water?

Kan ik beter een bootje nemen?

Of is dit mijn lot :

Nou laat ik optimistisch blijven en hopen dat over 9 dagen het water weer gezakt is!!!!!!!????????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!