josvaneyck.reismee.nl

Wat moet ik persé meenemen

Om half één vanmiddag was ik klaar met mijn laatste muzikale activiteiten. Dus nu zorgvuldig alles in orde maken:

Al weken terug heb ik een flesje speciale Rohloffnaaf olie- en spoelolie gekocht. Met de spoelolie de oude olie goed verwijderen en daarna de nieuwe olie als een infuus in de naaf spuiten.

Nieuwe banden was eigenlijk nog wel niet echt noodzakelijk, maar ik heb ze toch maar gewisseld.De omschrijving die Schwalbe van de 'Marathon Dureme' geeft liegt er niet om:

- Deze Marathon is een droom. In deze band is het complete pakket van de Schwalbe Evolution Technologie samengebracht: High Density Guard. SnakeSkin zijwand. RoadStar Triple compound. Deze techniek op het hoogste niveau combineren wij met een klassiek, veelzijdig profiel dat zich op alle wegen thuis voelt: de Dureme gedraagt zich soeverein op paden en rolt fenomenaal licht op de weg.

Henrian had al een heleboel kleren klaargelegd. Ze is een schat, maar soms vergeet ze dat je slechts drie tassen bij je hebt. Het is me toch gelukt om bijna alles in de tassen te krijgen.

Even uitproberen hoe ik ze ook alweer moet bevestigen...... Ik laat ze maar zitten dan hoef ik dat morgenvroeg niet te doen.

Hahahaha mijn karretje ziet er weer patent uit!

Reacties

Reacties

Gertjan

Geen voortassen? Ik heb afgelopen december voor het eerst ook met voortassen gefietst. Voor de stabiliteit was dit wel heel erg fijn. Ga je ook kamperen en koken?

Frank

Bepakt en bezakt, klaar om kilometers te vreten! ;-)
Tja, en wat de hoeveelheid kleren betreft: sommige vrouwen beseffen niet dat je maar 1 stel tegelijk kan / zal dragen.

Marianne

Als je geen voortassen hebt steiger je zo de berg op, of komen de voortassen erop wanneer ze gevuld worden met lekkere snoepjes, schnaps en zo? Maar het ziet er zeker 'patent' uit Jos!

Marleen

Geniet er van en pas op jezelf!!

Elon & Marja

Vanuit Zweden wensen wij jou heel veel succes. Het wordt spannend jou reis te volgen.

Titus

beste Jos
je neemt toch altijd teveel mee. een creditcard in de voortas is eigenlijk voldoende ;-)
Als ik de beschrijving lees snap ik niet dat je nog zo lang hebt durven rondrijden zonder die Schwalbebanden.
goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!